2013. március 15., péntek

7. rész - Me and You

Felmentem a VIP térségbe majd megpillantottam a régi barátnőmet.
- Marichuy. mondtam majd mosolyogva átöleltem.
- Ax, istenem. De jó újra látni, de hiányoztál. mondta Marichuy.
- Hogy-hogy itt vagy? kérdeztem majd leültem mellé.
- Sergio mondta,hogy jöjjek el. mondta Marichuy.
- Ó,igen...Sergio. mondtam.
- Ax, gyere vissza Madridba. Hiányzol Sergionak. mondta Marichuy.
- Nem érdekel Sergio. Elegem van belőle. mondtam.
- Mond el nekem,hogy miért nem békültök ki. mondta Marichuy.
- Marichuy, nekem van barátom. mondtam.
- Mi? Kicsoda? kérdezte.
- Gerard... Gerard Piqué. mondtam.
- Mi van? A Barcelona játékosa? kérdezte Marichuy.
- Igen,ő. mondtam.
- Ugye tudod,hogy Sergio nagyon szeret téged és mindent megfog tenni,hogy elszakítson Piquétől. mondta Marichuy.
- Ahhoz túlságosan is szeretem Gerardot. mondtam. Marichuy elkezdett nevetni majd azt mondta.
- Hogy lehet szeretni egy Barca játékost?!
- Túlságosan is szeretem. Sergio nem fog elszakítani tőle. mondtam. Marichuy már nem is válaszolt. Elkezdődött a meccs. Éppen a félidő előtt voltunk mikor Gerardot felrúgták. Megsérült, ezért hordágyon hozták le. Elindultam kifelé de Marichuy megfogta a kezem.
- Hová mész? kérdezte.
- Szerinted hova?! mondtam majd kifutottam. Oda siettem Gerardhoz.
- Mi történt? Nagyon fáj? kérdeztem.
- Ne aggódj, nem vészes. mondta Gerard.
- Ne mond ezt, ha nem lenne vészes nem hoztak volna le. Ki rúgott fel? kérdeztem.
- Sergio... mondta Gerard.
- És a bíró ennyivel elintézte? Még ki sem állította? kérdeztem felháborodottan.
- Nem haragszom rá. mondta Gerard. Nem tudtam elmondani Gerardnak,hogy Sergio megcsókolt. Nem bírtam volna ki,hogy haragszik rám.
- Mi a baj? kérdezte Gerard majd megfogta az arcom.
- Semmi. mondtam majd egy mosolyt erőltettem az arcomra.
- Tudom,hogy van valami. Mond el, Ax. Kérlek. mondta Gerard majd az államnál fogva felemelte a fejem.
- Ne haragudj. mondtam neki majd könnyes szemmel elmentem.
- Ax! kiabálta utánam Gerard. De hátra sem fordultam csak mentem tovább. Bementem a lány mosdóba,hogy kicsit rendbe tegyem magam. Mikor kicsit lenyugodtam kimentem a mosdóból de nekiütköztem valakinek.
- Még jó,hogy eljöttem erre. mondta Sergio.
- Miért is? kérdeztem. Sergio megfogta az arcom majd azt mondta.
- Te sírtál?
- Nem. Miért gondolod ezt? kérdeztem majd megtöröltem a szemem.
- Miért sírtál? kérdezte majd belenézett a szemembe.
- Én...én nem sírtam. mondtam.
- Engem nem tudsz átverni,Ax. mondta Sergio.
- Sergio, kérlek. Hagyj békén. Nem akarok veled kibékülni, nem akarok vissza menni Madridba. mondtam majd levettem a kezét az arcomról.
- Miért nem adsz nekem még egy esélyt? kérdezte Sergio.
- Mert már nem szeretlek. Sőt, nem is kellett volna soha Madridba költöznöm. mondtam.
- Ax, neked van barátod? kérdezte Sergio.
- Igen,van. És ezért szeretném,hogy békén hagyj. mondtam.
- Amióta te elmentél Madridból nem volt barátnőm. Te pedig egyből beleszeretsz valakibe? Megkérdezhetem,hogy melyik az a suttyó akibe beleszerettél? kérdezte Sergio.
- Az a suttyó ma sérült meg, mivel képes voltál felrúgni. mondtam.
- Mi van? Neked Gerard Piqué a barátod? kérdezte Sergio.
- Igen, és szeretem. Szóval, Sergio... felejts el! Örökre! mondtam majd elindultam kifelé. Sergio a kezem után nyúlt majd maga felé fordított.
- Engedj el, kérlek. mondtam majd megpróbáltam kihúzni a kezem a kezéből.
- Tudom,hogy még mindig szeretsz. Ezért most megkönnyítem a dolgod. mondta Sergio majd kinyitott egy mögöttünk lévő öltözőt majd behúzott nekitolt a falnak majd megcsókolt. Ellöktem magamtól de ő újra megcsókolt.
- Engedj el! mondtam de ó újra és újra megcsókolt.
- Tudom,hogy még mindig szeretsz és akarsz engem. mondta Sergio.
- De miért gondolod ezt? Sergio, én már nem szeretlek! És nem teheted ezt velem. mondtam.
- Nem szeretem ha ilyen vagy, mi lesz,hogyha ezt szegény Gerard megtudja. Össze fog törni a szíve. mondta Sergio.
- Nem teheted. mondtam.
- De megtehetem, és tudod Gerard kicsit hiszékeny szóval...mondta Sergio.

- Ezért jöttem el Madridból Sergio, mert tudom,hogy milyen vagy, és ezért is utállak téged. Menj vissza Madridba és etesd ezzel a dumáddal Marichuyt. mondtam majd ellöktem magamtól. Kimentem az ajtón majd sírva elindultam kifelé. De megpillantottam Gerardot,ahogy éppen jön ki az öltözőből. Láttam,hogy a lába be van kötözve. Gerard elém állt majd azt mondta.
- Mi a baj,Ax?
- Kérlek, hagyj békén. mondtam sírva. Gerard megfogta az arcom majd felemelte és belenéztem azokba a gyönyörű szemekbe.
- Ax, mond el,hogy mi a baj. Kérlek. mondta Gerard.
- Nem vagyok rá képes,hogy elmondjam, Gerard. Nem...tudom...el... De nem fejeztem be a mondatot, mert elöntött a sötétség.

*2-3 nappal később este...*

Elkezdtem ébredezni majd lenéztem a karomra és láttam,hogy infúzióra vagyok kötve és lélegeztető gépen is vagyok. Nem sokkal később bejött a doki.
- Jó estét, Miss Guardiola. mondta az orvos majd megnézte az infúziót.
- Hogy van? kérdezte az orvos. De nem tudtam mondani semmit egyszerűen nem jött ki hang a számon. Elkezdtem sírni.
- Nyugodjon meg, Miss Guardiola. Nincs semmi gond. mondta az orvos. De én akkor sem tudtam befejezni a sírást. A doktor egy injekciót vett ki a zsebéből majd befecskendezte az infúzióba. Elkezdtem lenyugodni majd elaludtam. Másnap reggel mikor elkezdtem felébredni apa ült az ágyam mellett.
- Apu... mondtam majd apu megfogta a kezem.
- Szia,kicsim. mondta apu mosolyogva.
- Hol vagyok? Mi történt? kérdeztem.
- Kórházban, Gerard hozott be mert elvesztetted az eszméleted. mondta apu.
- Ő most hol van? kérdeztem.
- Kint van a folyosón, el sem mozdul mellőled. mondta apu.
- Apa,ne haragudj,hogy nem mondtam el neked. mondtam.
- Nem haragszom,kicsim. mondta apu.
- Apu,beszélhetnék Gerardal? kérdeztem.
- Persze,kicsim. Szólok neki. mondta apu majd felállt és kisétált. Nemsokkal később Gerard jött be.
- Máskor ne csináld ezt velem. mondta Gerard majd oda jött és megcsókolt.
- Ne haragudj. mondtam neki majd megsimogattam az arcát. 
- Nem haragszom, de miért ájultál el? Mi történt? kérdezte.
- Gerard... ne haragudj. mondtam majd elkezdett folyni a könnyem. Gerard megfogta az arcom majd azt mondta.
- Hé, ne sírj. Itt vagyok és nem hagylak itt.
- Gerard, én olyat tettem amit nem kellett volna. mondtam majd belenéztem a szemébe.
- Ezt meg,hogy érted? kérdezte Gerard.
- Én nem akartam, de csak megjelent és nem engedett el. mondtam.
- Mond el mit csináltál. mondta Gerard.
- Csókolóztam Ramossal. mondtam. Gerard elengedte az arcom majd kiegyenesedett.
- Miért? Miért csináltad? kérdezte Gerard.
- Nem én csináltam, Ramos nem engedett el. Mindig hívogat, nem hagy békén. mondtam.
- Ugye nem azt akarod mondani,hogy Madridban együtt voltál Ramossal? kérdezte Gerard. De én nem válaszoltam rá. Gerard kiment majd maga mögött becsapta az ajtót.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése