2013. április 9., kedd

10. rész - Me and You

Amint megláttam a többieket a szám elé tettem a kezem úgy mosolyogtam.
- Ezt ki tervezte? kérdeztem mosolyogva Gerardtól.
- Hát úgy mindenki. mondta Geri mosolyogva majd homlokon puszilt.
- Hát erre tényleg nem számítottam. mondtam majd vissza fordultam a többiekhez.
- Köszönöm.
Mindenki oda jött külön külön is boldog szülinapot kívánni, majd két puszi keretében elmentek máshova társalogni.
- Boldog Szülinapot,kicsim. mondta apu mosolyogva.
- Köszönöm,apu. Többiek? kérdeztem mosolyogva.
- Bent vannak, Liam játszik Oliverrel. Christina meg sürög forog. mondta apu.
- Bemegyek és segítek neki. mondtam majd adtam egy puszit apunak és bementem.
- Szia! köszöntem Christinának majd adtam neki két puszit.
- Szia, milyen csinos vagy. mondta Christina mosolyogva.
- Van egy jó divatdiktátor a családban. mondtam mosolyogva. Christina is mosolygott.
- Van itthon valami erős vodka? Viszek a fiúknak. biccentettem a fejem kifelé.
- A szekrényben találsz. De szerintem már így is elég ittasok. mondta Christina.
- Isznak még egyet a kedvemért. mondtam mosolyogva majd kivettem a vodkát a szekrényből és elindultam vele kifelé.
- Srácok! Hoztam nektek frissítőt. mondtam majd letettem eléjük.
- Egy isten vagy,Ax. mondta Cesc.
- Ne túlozz, Cesc.
- Ini te nem iszol? kérdeztem.
- Én nem szoktam inni. mondta mosolyogva.
- Jól teszed. Amúgy nem láttátok Gerit? kérdeztem.
- Jobb ha nem látod ittas állapotban, kicsit...bolond olyankor. mondta Carles.
- Csak olyankor?! mondta nevetve a csapat. Én is elkezdtem nevetni.
- Megkeresem, ha valamit szeretnétek csak kiabáljátok a nevem. mondtam mosolyogva majd pont a kapuval szembe fordultam ahol megláttam,hogy Sergio és pár ember lép be az ajtón.
- Hát ezek meg mit keresnek itt? kérdezte Leo.
- Nyugi,Leo. Elintézem. mondtam.
- Nem akarod,hogy veled menjek? kérdezte Ini.
- Nem kell, köszönöm. Megoldom. mondtam mosolyogva majd elindultam a kapu felé.
- Sziasztok! köszöntem mosolyogva.
- Szia! köszönt Sergio majd egy puszit nyomott az arcomra.
- Hát ti? kérdeztem.
- Szerinted kihagyom a szülinapi bulidat? kérdezte mosolyogva Sergio.
- Nem számítottam rád. De kiket hoztál? kérdeztem.
- Iker, Pepe, Cristiano, Karim, Mesut, Marcelo, Gonzalo és nemsokára ide ér Xabi is. mondta Sergio mosolyogva.
- Örülnek nektek biztosan a Barca játékosai. mondtam majd megforgattam a szemem.
- De ugye nem baj? kérdezte Sergio.
- Nem persze. mondtam de akkor a többiek is oda jöttek egy puszira és,hogy boldog szülinapot kívánjanak.
- Oké srácok, piát bent lehet kérni. mondtam.
- Már tudod egyből mit akarunk, csajszi. mondta Pepe.
- Oké Pepe, de ha lehet ne csináljatok balhét. Oké? kérdeztem.
- Majd figyelek rájuk. köszönt a kapuból Iker.
- Atya úr isten, te még élsz? Istenem de hiányzott egy igaz barát. mondtam majd Iker nyakába ugrottam.
- Te is hiányoztál nekünk. mondta Iker mosolyogva majd egy puszit nyomott az arcomra.
- Oké srácok, ne itt álljatok menjetek és...igyatok. mondtam.
- De később te is iszol velünk. mondta Cris.
- Most jöttem ki a kórházból nem ihatok. mondtam majd meghúztam a szám.
- Akkor majd felhígítjuk. mondta Pepe majd kacsintott és elmentek befelé. Vissza mentem a srácokhoz akik csak nagy szemekkel bámultak.
- Ne nézzetek már rám így. Régi barátok. mondtam majd megforgattam a szemem.
- Pepe? Cristiano? Marcelo? Benzema? Te az élők sorában vagy? kérdezte Leo.
- Tudom...ismerem őket. mondtam majd leültem én is egy székre. 

- Azt hiszem megjött a nagy legény. mondta Xavi majd a kapu felé biccentett.
- Oké, srácok. Tudom,hogy ez fura lesz de... Xabiiiiii. kiáltottam oda egy nagy mosoly keretében.
- Ezt csak álmodom. kiáltotta vissza Xabi.
- Nem nem álmodsz, de megharagszom ha a legjobb barátom nem jön ide. kiáltottam oda majd "szomorú" pozícióba váltottam. Xabi oda sétált majd szorosan átkarolt és egy puszit nyomott az arcomra.
- Hiányoztál. mondta Xabi.
- Te is nekem. mondtam mosolyogva majd egy puszit nyomtam az arcára.
- Nézzenek oda, a lányom egy Madridistával barátkozik? Nem is tudom mit csináljak... Szia,Xabi! köszönt apa mosolyogva majd átkarolták egymást.
- Hello,Pep. Na még nem ment csődbe a csapatod? kérdezte Xabi egy nagy mosoly kíséretében. A többiek direkt megköszörülték a torkukat.
- Nyugi,srácok. Csak poén volt. mondta Xabi majd kezet fogott a többiekkel.
- Megkeresem Gerit, sietek vissza. mondtam majd elmentem megkeresni. A házba csak a Madridistákat találtam. Megnéztem az udvaron de ott sem volt. Elindultam hátra a kert fele ott is körbe néztem. Egyszer csak két erős kéz fogta meg hátulról a derekam és magához húzott, majd belecsókolt a nyakamba.
- Mindenhol kerestelek. mondtam majd megfordultam az ölelésében.
- Kicsit sokat ittam. mondta Geri majd mosolyra húzta a száját.
- Azt érzem. Pia szagod van. mondtam majd belenéztem azokba a gyönyörű kék szemekbe.
- Menjünk vissza. mondta Geri majd összekulcsolta az ujjainkat.
- Valamit el kell mondanom... mondtam majd újra belenéztem azokba a szép szemekbe.
- Mi a baj? kérdezte.
- Jött még pár ember... mondtam majd nyeltem egyet.
- Az nem baj. mondta Geri majd újra el akart indulni de én egyből rá vágtam.
- Madridból érkeztek.
Geri hátrafordult majd oda jött közvetlen elém.
- Sergio? kérdezte.
- Meg még páran. mondtam.
- Kik? kérdezte.
- Iker, Xabi, Pepe, Cristiano, Mesut, Karim, Marcelo, Gonzalo. mondtam.
- Pont a "fantasztikus" párosok jöttek. mondta Geri.
- Nem gondoltam volna,hogy jönnek. mondtam majd belenéztem a szemébe. Geri eltűrt egy hajtincset a fülem mögé majd hosszan megcsókolt.
- Engem nem zavarnak. mondta Geri mosolyogva.
- Akkor megnyugodtam. mondtam mosolyogva majd kézen fogva vissza mentünk. Leültünk a többiekhez majd nekem is oda nyújtottak egy pohár narancslevet.
- Aranyos vagy,Ini. mondtam mosolyogva.
- Emberek! Figyelem! kiabált Oliver. Nem is kellett sok a házból kitoltak egy gyönyörű tortát és elkezdték énekelni a boldog szülinapot.
- Szeretem amikor mosolyogsz. súgta oda Geri a fülembe. Felnéztem rá majd adtam az arcára egy puszit.
- Kislányom, még egyszer Nagyon Boldog Születésnapot! mondta apu majd adott egy puszit az arcomra.
- Köszönöm,apa. Szeretlek. mondtam mosolyogva.
- Fújd el a gyertyát és kívánj valamit. mondta apu. Oda mentem a tortához, kívántam és elfújtam a gyertyákat. Mindenki leült beszélgetni de nekem kicsit fájt a fejem ezért elmentem a kertbe és ott leültem a teraszra.  Nem sokkal később Sergio ült le mellém.
- Na mi van sztár focista? kérdeztem mosolyogva.
- Semmi,hogy érzed magad? kérdezte.
- Jól, csak kicsit fáradt vagyok már. mondtam mosolyogva.
- Holnap sokáig aludhatsz de most gyere igyunk valamit. mondta Sergio.
- Nem ihatok, maradok inkább a narancslénél. mondtam mosolyogva.
- Táncolsz velem? kérdezte Sergio.
- Tudod,hogy utálok táncolni. mondtam mosolyogva.
- Kivételezz velem csak ma éjjel. mondta Sergio.
- Jó, meggyőztél. mondtam mosolyogva majd felálltam, megfogtuk egymás kezét majd majd elkezdtünk táncolni. Öt perc tánc után megszólaltam.
- Elfáradtam.
- Jó, mert én is. Hozok neked narancslevet oké? kérdezte Sergio.
- Azt megköszönném. mondtam mosolyogva, de akkor megpillantottam Gerit a kapuban.
- Hello,Gerard. köszönt neki Sergio.
- Hello, Sergio. mondta Geri majd oda jött mellém.
- Akkor mindjárt jövök. mondta Sergio.
- Rendben. mondtam mosolyogva, majd Sergio elment.
- Mi volt neki olyan fontos? kérdezte Gerard.
- Táncolni akart. mondtam neki nevetve.
- Most féltékenynek kéne lennem? kérdezte Gerard.
- Nem. De kiengesztellek gyere. mondtam mosolyogva majd össze kulcsoltam az ujjainkat.
- Hova megyünk? kérdezte Gerard.
- Mikor kicsi voltam, találtam egy kis ösvényt ami le vezet a tengerparthoz, és ez a kis rész teljesen el van zárva mindentől. Szerettem itt tölteni az időmet. mondtam mosolyogva.
- És ezt a titkos helyedet meg osztod velem? kérdezte Geri.
- Igen, mert szeretlek. mondtam neki majd adtam egy puszit az arcára.
- Én is szeretlek. mondta Geri mosolyogva. Egy kis séta után leértünk a partra.
- Váó, ez tényleg szép. mondta Geri mosolyogva.
- Gyere, van szebb is. mondtam majd elindultunk a tenger felé. De Geri felkapott és elkezdett velem futni a víz felé.
- Tegyél le. Geri, tegyél már le. mondtam nevetve.
- Mit kapok ha leteszlek? kérdezte Geri.
- Bármit csak tegyél le. mondtam neki nevetve. Geri kicsit megállt aztán újra elindult a víz felé. Mikor már bent állt a vízbe engem is letett. Lefröcsköltem amit ő vissza adott. Kiakart menni a vízből de én ráugrottam a hátára.
- Jól van te akartad. mondta Geri. Majd a karjaiba vett és eldőlt velem a vízben. Mikor felbukkantam a víz alól Geri csak nevetett.
- Ez volt a kedvenc szoknyám. mondtam majd lekonyítottam a szám sarkát. Geri elkezdett nevetni majd oda jött elém eltűrte a vizes hajtincseket az arcomból és azt mondta.
- Szeretlek.
- Ez az érzés kölcsönös. mondtam mosolyogva majd megfogtam Geri arcát és hosszan megcsókoltuk egymást de aztán csak annyit vettem észre,hogy újra a vízbe csobbanunk.
- Bolond vagy. mondtam nevetve.
- Szájon át lélegeztettelek. mondta nevetve Geri.
- Hát akkor köszönöm doktor úr. Megmentette az életemet. mondtam nevetve.
- Kiengesztelésül kapok valamit? kérdezte Geri.
- Mit kíván doktor úr? kérdeztem mosolyogva majd átkaroltam a nyakát és egymásnak döntöttük a homlokunkat.
- Szeretném még egyszer megmenteni az életét. mondta Geri.
- Állok elébe doktor úr. mondtam nevetve majd megcsókolt. Megfogtam a kezét össze kulcsoltam az ujjainkat majd azt mondtam.
- Gyere menjünk ki a vízből mert megfázol.
- Még mutatni akartál valamit. mondta Geri.
- Ja tényleg, gyere. mondtam mosolyogva majd elindultunk a sziklák felé. Felmásztunk egy nagyobb sziklára és úgy néztük a naplementét. Nekidőltem a vállának ő pedig derekamnál fogva magához húzott.
- Nem akarlak soha elveszíteni. mondta Geri majd belenézett a szemembe.
- Azt hiszem ez is kölcsönös doktor úr. mondtam nevetve. Geri elkezdett nevetni de én sem maradtam ki belőle mert Geri elkezdett csikizni.
- Ne! Hagyd abba, Geri! Ne csináld! mondtam nevetve. Geri megfogta a kezem felhúzott magához majd hosszan megcsókolt. 

Alexandra tortája:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése