2013. április 8., hétfő

9. rész - Me and You

- Várj! utasítottam majd eltoltam magamtól.
- Mi a baj? kérdezte Gerard.
- Amikor felhívtalak...szóval...egy lány vette fel a telefont. mondtam miközben elcsuklott a hangom. Gerard rám mosolygott majd az arcomat a keze közé fogta majd hosszan megcsókolt.
- Miatta nem kell aggódnod, csak a nővérem. mondta Gerard mosolyogva.
- Sosem mondtad,hogy van egy nővéred. mondtam majd belenéztem a gyönyöré kék szemeibe.
- Akkor inkább úgy mondom,hogy nagyon jó barátom. De tényleg semmi komoly. mondta Gerard.
- Hiszek neked. mondtam majd megfogtam a kabátját és a szája már az én számon volt. Jó volt újra érezni ezt az értést,hogy megcsókol. Nem kellett sok bejött az orvos az ajtón.
- Elnézést kérek, de egy hölgy azt állítja,hogy a barátnője és szeretne beszélni magával. Be engedhetem? kérdezte az orvos.
- Legyen szíves megkérdezni a nevét. mondta Gerard. Az orvos kinézett majd vissza is fordult és mondta is a nevet.
- Beengedhetni. mondtam mosolyogva, hirtelen Teresa jött be és átkarolt.
- Istenem, Ax. Úgy hiányoztál. mondta Teresa mosolyogva.
- Te is nekem. mondtam mosolyogva. Nem kellett sok Teresa el kezdett sírni.
- Ne sírj. mondtam neki majd megfogtam a kezét.
- Nem szeretnék de...valamit meg szeretnék veled beszélni. mondta Teresa. Gerard kérdően ránézett majd megkérdezte tőle.
- Lionel?
- Igen. szipogta Teresa.
- Ki menjek? kérdezte Gerard.
- Megtennéd? kérdezte Teresa.
- Természetesen, de ne beszéljétek ki annyira a végén még csuklani fog. mondta Gerard nevetve majd kisétált.
- Na mi újság? Mesélj. mondtam.
- Tudod...Lionel...szóval...szerelmes vagyok belé. De nem tudom ő mit érez irántam. mondta továbbra is sírva Teresa.
- Ezért nem kell sírnod. Aranyos, kedves, szép lány vagy. Biztosan ugyan úgy érez irántad csak tudod férfiból van és hát...igen. mondtam nevetve majd megsimogattam a kezét.
- Gerard és közted,hogy jött össze a dolog? kérdezte Teresa. Hallottam,hogy nyitódik az ajtó.
- Mi van velem? kukucskált be Gerard. Megfogtam a kispárnát majd nekidobtam.
- Menj ki,Geri. mondtam neki nevetve. Gerard mosolyogva becsukta az ajtót.
- Valójában ez hosszú történet. Nem is emlékszem,hogy történt már. mondtam mosolyogva majd kinéztem a a folyosóra ahol Geri várakozott.
- Szerinted van esélyem Leonál? kérdezte Teresa.
- Ebben biztos vagyok. mondtam neki mosolyogva.
- Hát köszönöm, hogy meghallgattál. mondta Teresa mosolyogva.
- Ugyan már, barátoknak ez a dolguk. mondtam mosolyogva. Majd hallottam,hogy Geri újra benyit.
- Életem, itt van Leo. mondta Geri.
- Behívnád? kérdezte mosolyogva.
- Persze. mondta Gerard majd oda kiabált Leonak. "
Hé törpetenor, szépségem beszélni akar veled. Kapkodd a lábaid." Nem kellett sok Leo megjelent az ajtóban.
- Szia, Leo. köszöntem mosolyogva.
- Sziasztok. köszönt mosolyogva Leo.
- Akkor én kint leszek. mondta Teresa mosolyogva majd felállt és kiment.
- Na mi a helyzet hercegnő? Hogy vagy? kérdezte mosolyogva majd két puszit adott.
- Kösz, jól vagyok. mondtam mosolyogva.
- Teresa miért jött? kérdezte Leo majd leült.
- Nézd Leo...Teresa...szóval. Szerelmes beléd. mondtam neki mosolyogva.
- Komolyan? kérdezte Leo.
- Komolyan. És nem szeretném ha...
De nem tudtam befejezni a mondatomat mert Leo felpattant az ágyról kiment a folyosóra és csak annyit vettem észre,hogy Leo már Teresa ajkaira tapadt. Geri bejött a kórterembe majd felhúzta a szemöldökét.
- Te aztán tudod a dolgod. mondta Geri mosolyogva majd leült az ágyam szélére és a lábaimat feltette a lábaira és elkezdte simogatni. Ránéztem majd elkezdtem mosolyogni.
- Én már az első találkozásuknál tudtam,hogy együtt lesznek. mondta Geri mosolyogva.
- Rakd el az egod. mondtam neki.
- Amúgy nem rossz csaj ez a Teresa. mondta Gerard de láttam,hogy félszemmel figyeli a reakcióm. De én csak "megütöttem" a párnámmal. Geri elkezdett mosolyogni majd oda hajolt közel a számhoz és azt súgta:
- Te vagy a legszebb.
Elkezdtem mosolyogni majd megcsókoltuk egymást.
- Fúj, szólalt meg valaki az ajtóból, oda fordultunk majd elkezdtünk nevetni.
- Szia,Oliver. mondtam mosolyogva majd kitártam a karomat. Oliver hozzám futott majd átkarolt.
- Úgy hiányoztál,Alex. mondta Oliver.
- Te is nekem. mondtam mosolyogva majd megpusziltam az arcát. Oliver, Gerard felé fordult majd azt mondta neki.
- Gerard, igazad volt. mondta Oliver majd beült közénk.
- Miben? kérdeztem.
- Emlékszel, Alex. Amikor Gerard elsőnek jött hozzánk, akkor a fülébe súgtam,hogy "Tetszik neked,Alex?" és Gerard azt mondta,hogy nagyon és,hogy reméli,hogy szeretni fogjátok egymást. mondta Oliver. Gerardra néztem majd elkezdtem mosolyogni.
- Azt hittem ez köztünk marad,öcskös. mondta Geri mosolyogva majd megsimogatta Oliver fejét.
- Apuék hol vannak? kérdeztem.
- Az újság írók miatt nem tudnak olyan gyorsan haladni. mondta Oliver.
- Ó, basszus. El is felejtettem őket. mondtam majd megfogtam a fejem.
- Nézd meg őket,Oliver. Lehet a segítségedre lesz szükség. mondta Gerard majd megsimogatta Oliver fejét. Oliver felpattant majd kifutott.
- Ugye nem gondoltad komo...
De nem tudtam befejezni a mondatot mert Gerard megcsókolt.
- Ne haragudj, de nem bírtam ki. mondta Geri mosolyogva.
- Milyen kis...
De szintén nem hagyta,hogy befejezzem újra megcsókolt.
- Nézzenek oda a szerelmes pár. szólalt meg Leo az ajtóban.
- Ti se panaszkodhattok. mondtam mosolyogva. Leo csak mosolygott és megpuszilta Teresa arcát. Erős fájdalmat éreztem a fejembe majd hirtelen oda is kaptam.
- Mi a baj? Hívjak orvost? kérdezte Geri kicsit rémültem.
- Csak a fejem...de semmi komoly. mondtam.
- Azért megnézetünk egy orvossal. mondta Leo majd elment egy orvosért. Nem sokkal később be jött egy orvos.
- Miss Guardiola, minden rendben? kérdezte az orvos.
- Igen, csak a fejem fáj egy kicsit. mondtam.
- Szólok egy nővérnek és hoz magának egy fájdalomcsillapítót. mondta az orvos.
- Köszönöm. mondtam mosolyogva.
- Doktor úr, mikor mehetek haza? kérdeztem.
- Talán már holnap, meglátjuk,hogy milyen állapotban lesz. mondta az orvos majd mosolyogva távozott.
- Azt hiszem mi megyünk, remélem nem baj Ax. mondta Leo.
- Nem persze, menjetek csak. mondtam mosolyogva.
- Holnap bulit tartunk ha ki jössz! jelentette ki Leo.

- Rendben! mondtam mosolyogva.
- Sziasztok! köszöntek majd elmentek. Nem sokkal később apuék is beértek.
- Sziasztok! köszöntem mosolyogva. Christina gyorsan oda jött majd átkarolt.
- Annyira hiányoztál nekünk. mondta Christina mosolyogva.
- Ti is nekem. mondtam mosolyogva. Apu oda tette az ölembe Liamot.
- Szia, nagyfiú. mondtam majd adtam egy puszit az arcára.
- Hogy vagy? kérdezte Christina.
- Köszönöm, jól. mondtam mosolyogva.
- Beszéltél az orvossal kicsim? kérdezte apu.
- Igen, azt mondta ha minden rendben van akkor holnap már haza mehetek. mondtam.
- Tökéletes. mondta apu.
- Mihez tökéletes? kérdeztem majd felhúztam a szemöldököm.
- Ja, csak már hiányzol otthonról. mondta apu.
- Igen, persze. mondtam.
- Kicsim, haragszol ha most haza megyünk? Pihenned kell. mondta apu.
- Menjetek csak. Kicsit tényleg fáradt vagyok. mondtam.
- Holnap jövünk. mondta apu majd egy puszi keretében elmentek.
- Azt hiszem én is hagylak pihenni. mondta Geri.
- Már most hiányzol. mondtam mosolyogva.
- Te is nekem. súgta oda majd hosszan megcsókolt.
- Jó éjt. mondtam mosolyogva.
- Jó éjt szépségem. mondta Geri majd adott még egy röpke csókot és elment. Becsuktam a szemem és nem kellett sok el is aludtam. Reggel egy telefoncsörgésre ébredtem. Megláttam a képernyőn Sergio nevét.
- Igen? kérdeztem fáradtan.
- Annyira sajnálom,hogy nem lehettem ott veled. Ne haragudj, most tudtam meg,hogy mi történt. mondta Sergio.
- Sergio, ne akadj ennyire ki. Nincs semmi baj. mondtam neki nevetve.
- De nem. Komolyan sajnálom.
- Nincs semmi gond. mondtam a telefonba.
- Kiengesztellek majd egy vacsival vagy ebéddel vagy akármivel amit kérsz. Oké? kérdezte Sergio.
- De nem kell. mondtam neki nevetve.
- Örülök,hogy mosolyogsz. De szeretném ha eljönnél velem egyik nap akkor egy vacsira. mondta Sergio.
- Oké, beleegyezem. mondtam.
- Örülök neki. De most le kell tennem, még beszélünk. Puszi,Ax. mondta Sergio.
- Szia. mondtam majd bontottam a vonalat. Letettem a telefont majd kikászálódtam az ágyból,hogy le tudja végre tusolni. Mikor mentem vissza megpillantottam Gerit.
- Jó reggelt. mondta majd egy virágcsokrot adott a kezembe és megcsókolt.
- Jó reggelt. mondtam mosolyogva.


- Beszéltem az orvossal és hát...jöhetsz haza. mondta Geri mosolyogva.
- Ennél jobb hírt nem is kaphattam volna. mondtam mosolyogva.
- Akkor majd én adok valamit amitől még jobb kedved lesz. mondta Geri majd egy dobozt húzott elő a kabátzsebéből.
- Boldog Születésnapot! mondta Geri majd megcsókolt.
- Honnan tudtad? kérdeztem mosolyogva majd elkezdtem kibontani a dobozt.
- Hát ez egy hosszú sztori. mondta Geri mosolyogva.
- Lego? mondtam nevetve majd kivettem a nyakláncokat a dobozból.
- Kettő? kérdeztem.
- Hát azt úgy gondoltam,hogy az egyik fele tied a másik pedig az enyém. mondta Geri mosolyogva.
- Van ebben valami logika? kérdeztem nevetve. Geri elvette a kezemből majd eltűrte a hajam és beleakasztotta a nyakamba. Geri is felvette majd össze kapcsolta a kettőt.
- Ez a logika. mondta mosolyogva.
- Hát ez egyszerűen a legjobb ajándék. mondtam mosolyogva majd megcsókoltam Gerit.
- Christina küldött neked egy ruhát. mondta Geri majd oda adta egy szatyorba.
- Váó, hát ez...szép. mondtam mosolyogva.
- Főleg rajtad. mondta Geri.
- A végén még elpirulok. mondtam mosolyogva.
- Kimenjek még felveszed? kérdezte Geri.
- Nem kell kimenned. Mindjárt jövök. mondtam majd bementem a "fürdőbe". Mikor kicsi sminket is tettem az arcomra, felvettem a szoknyát és kimentem. Geri az ablaknál állt.
- Na,hogy festek? kérdeztem mosolyogva.
- Fordulj csak meg. mondta Geri.
- Na? kérdeztem nevetve.
- Hát...kezdett bele Geri majd oda jött mögém megcsókolt és azt súgta a fülembe.
- Gyönyörű vagy.
- Indulhatunk? kérdeztem mosolyogva.
- Ez csak természetes. Indulás. mondta majd adott egy csókot és indultunk is. Kint hát persze,hogy a fotósok és újság írok vártak minket. Geri összekulcsolta az ujjainkat és úgy indultunk el a kocsihoz. Nagy nehezen beültünk az autóba és végre valahára elindultunk haza. Mikor oda értünk fura érzésem támadt túlságosan is csend volt. Geri kinyitotta az ajtót majd csak annyit hallottam.
- Boldog Születésnapot! kiáltották egyszerre.


 Geri és Ax nyaklánca. ( Geri születésnapi ajándéka, Axnak)






























Alexandra ruhája:





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése