2013. március 12., kedd

6. rész - Me and You

Mikor elváltak ajkaink, Gerard szorosan átkarolt. Majd nemsokkal később Messi jött be a stadionba.
- Hello, szépségek. mondta mosolyogva.
- Szia, Leo. köszönt Gerard. Utána pedig én is köszöntem.
- Ax, egy lány kint vár azt mondta,hogy szóljak neked. mondta Leo.
- Ó,igen el is felejtettem Teresát. mondtam.
- Vissza jössz még? kérdezte Gerard.
- Pillanatokon belül, ha akartok várjatok meg itt. mondtam mosolyogva majd egy puszit adtam Gerard arcára.

* Messi szemszöge...*

- Tesó, jó barátnőt találtál magadnak. mondta Leo miközben megütögette Gerard hátát.
- Én is tudom. mondta Gerard.
- Figyu, haver. Kéne a segítséged. mondta Leo.
- Mégis miben? kérdezte Gerard.
- Az a lány ott kint baromi dögös, és szeretnék vele találkozgatni. Megtaníthatnál pár csajozós trükkre. Mivel látom,hogy Axnál bejött. mondta Leo.
- Ax-ot elég nehéz volt megfűznöm. Ő más mint a többi lány. mondta Gerard.
- Jó igen lehet. De meg kell szereznem azt a lányt. Bár szerintem esélyes vagyok mivel én vagyok a világ legjobb focistája. mondta Leo kicsit nagyképűen.
- Oké,haver. Azért ne szállj el magadtól. mondta Gerard.

- Pletyka partit másra halasszátok, mert edzeni nem nekem kell. mondta Pep mögülük.
- Bocs,főnök. mondta Leo majd elindultak a pálya felé. Mikor látták,hogy Pep eltűnik az irodájába akkor vissza kukucskáltak majd vissza mentek oda ahol eddig voltak.

* Saját szemszög...*

- Szia,Teresa. köszöntem.
- Szia,Ax. Hogy vagy? kérdezte Teresa.
- Köszönöm jól, csinos vagy. mondtam mosolyogva.
- Köszönöm szépen. Chritstina szép ruhákat vett nekem. mondta Teresa.
- Hát igen, Christina tudja a divatot. mondtam mosolyogva.
- És milyen munkát kapok? kérdezte Teresa.
- Ez apámtól függ. Meg attól,hogy milyen kedve van. mondtam majd elindultunk be a stadionba. Mikor beértünk Gerard és Leo még mindig ott álltak.
- Gerard, Leo. Ő,itt Teresa. mondtam.
- Jó napot. köszönt Teresa.
- Olyan öregnek látszunk,hogy jó napot köszönsz? kérdezte mosolyogva Leo.
- Elnézést csak... mondta Teresa de Leo közelebb lépett és azt mondta.
- Hívj, csak Leonak.
- Rendben, Leo. mondta Teresa mosolyogva. Gerardra néztem majd felhúztam a szemöldököm. Gerard csak intett a fejével,hogy mennyek oda hozzá. Oda mentem majd azt mondtam.
- Mond,hogy Leonak nem tetszik Teresa.
- Egyenesen oda van érte. mondta Gerard.
- Valamit el kell mondanom. mondtam majd leültünk egy székre.
- Mond,hogy nem egy boszorkány... mondta nevetve Gerard.
- Ne humorizálj már. mondtam majd megütöttem a vállát.
- Elnézést...mondta Gerard mosolyogva.
- Teresa valójában...szegény családból származik. És lehet,hogy most ilyen szép ruhában van, de... én ajánlottam neki a munkát,hogy többet tudjon keresni a családjának. mondtam majd belenéztem Gerard gyönyörű szemeibe.
- Annyira aranyos vagy. mondta Gerard majd megsimogatta az arcom.
- Miért is? kérdeztem nevetve.
- Mert segítesz másokon. mondta Gerard. Gerardra mosolyogtam.
- Nem tudod,hogy merre van az apám? kérdeztem.
- Nemrég ment be az irodájába. mondta Gerard.
- Akkor azt hiszem megpróbálom,hogy valami jó munkát adjon Teresának. mondtam majd felálltam.
- Remélem sikerülni fog. mondta Gerard majd egy puszit nyomott a homlokomra. Szóltam Teresának aki éppen Leoval beszélgetett.
- Gyere Teresa, menjünk. mondtam majd elindultunk az iroda fele. Bekopogtam majd benyitottam.
- Apa...ő... jöttek hozzád. mondtam majd beküldtem Teresát.
- Köszönöm,Alexandra. mondta az apám majd becsuktam az ajtót Teresa mögött. Elindultam vissza felé majd kimentem a pályára és leültem a kispadra. A fiúk éppen pihentek. Gerard oda jött majd leült mellém.
- Holnap meccsünk lesz a Madriddal. Ugye jössz? kérdezte Gerard.
- Nem tudom,Gerard. Szerintem nem jó ötlet. mondtam.
- Ugyan miért nem? Azt mondtad vannak barátaid a Madridnál. Akkor most találkozhatsz velük. mondta Gerard. 

- Nem nagyon szeretnék. mondtam.
- Tudtam én,hogy nem szívesen dolgoztál ott. mondta Gerard.
- Lehet igazad van. mondtam.
- Szerinted meddig vannak még bent Peppék? kérdezte Gerard.
- Nem tudom, de szeretnék már haza menni és lepihenni. Nagyon fáradt vagyok. mondtam. Gerard megsimogatta az arcom majd elmosolyodott.
- Miért mosolyogsz? kérdeztem.
- Egyszerűen boldog vagyok. mondta Gerard. Megfogtam a kezét majd én is elmosolyodtam.
- Én is nagyon. mondtam.
- Ha most megcsókollak mit csinálnál? kérdezte Gerard.
- Nehéz kérdés... mondtam mosolyogva majd a vállára hajtottam a fejem. Nemsokkal később oda kocogott hozzánk Cesc.
- Szia Ax, rég láttalak. mondta mosolyogva majd leült mellém.
- Szia, Cesc. Én is téged. Hogy vagy? kérdeztem.

- Ahhoz képest,hogy Leo folyamatosan egy lányról beszél és már szétrobban tőle a fejem. Ahhoz képest semmi. mondta Cesc nevetve.
- Valószínűleg tetszik neki. mondta Gerard.
- Na nem mondod,tesó. mondta nevetve Cesc. Nemsokkal később kijött a pályára Teresa.
- Na,hogy ment? kérdeztem.
- Azt mondta Pep,hogy még meggondolja. Addig felvesz próbára. mondta Teresa.

- Beszélek Christinával,hogy beszéljen apával. mondtam. 
- Köszönöm. mondta Teresa.
- Ez csak természetes. Hívok neked egy taxit. mondtam mosolyogva majd hívtam neki egy taxit. Teresa elment majd én is készülődtem.
- Holnap gyere el a meccsre, kérlek. mondta Gerard.
- Azért jöjjek el,hogy újabb pletykák keringjenek rólunk? kérdeztem.
- Nem fog keringeni semmi. Csak gyere el, és megengedem,hogy meccs végén kritizáld a játékomat. mondta Gerard.
- Na így már talán eljövök. mondtam mosolyogva.
- Úgy sem fogsz hibát találni. mondta Gerard nevetve.
- Megszólalt az egoisták királya. mondta nevetve Cesc majd elfutott a többiekhez.
- Holnap hívni foglak. mondta Gerard mosolyogva majd megcsókolt és Cesc után futott. Én is elindultam ki a parkolóba. Hívtam egy taxit majd hazamentem. Mikor hazaértem felmentem a szobámba letusoltam majd befeküdtem az ágyba. Nemsokára megrezzent a telefonom. Üzenet érkezett. 

'Már most hiányzol! Holnap ha szeretnéd meccs előtt érted megyek, bármikor felhívhatsz ha beszélgetni szeretnél!  Szeretlek.
                                                                                         
Gerard

 Vissza írtam Gerardnak majd letettem a telefont és elaludtam. Másnap Christina keltett fel délután.
- Szia, ne haragudj,hogy felkeltettelek csak...valaki jött hozzád. mondta Christina mosolyogva.
- Mi? Kicsoda? kérdeztem.
- Beengedhetem a szobádba? kérdezte Christina.
- Be, csak hagy aludjak még tovább. mondtam majd a fejemre húztam a párnámat és a plüssállatomat is magamhoz húztam. Christina kiment majd egy kis idő után valaki leült az ágyamra.
- Oliver, menj ki a szobámból. mondtam majd elkezdtem lelökni az ágyról. De nem ment le az ágyról hanem oda hajolt az arcomhoz és megpuszilta. Elkezdtem tapogatózni majd egy borostás archoz értem. De az a személy elkezdett nevetni majd megfogta a kezem.
- Oliver, miért lettél ilyen szőrös? kérdeztem majd megfordultam de a fejemre megint ráhúztam a párnát. Megint oda hajolt hozzám de akkor levette a fejemről a párnát majd megcsókolt. Kinyitottam a szemem majd megláttam,hogy Gerard ól az ágyamon, és ő csókol.
- Gerard, te mit keresel itt? kérdeztem majd magamra húztam a takarót.
- Christina engedett be. Azt mondta Pep már reggel elment a stadionba. mondta Gerard.
- Nem engedtelek be a szobámba. mondtam majd egy kicsit kibújtam a takaróból.
- Nem baj. mondta Gerard majd meghúzta a vállát.
- Tudod,hogy nézek ki reggel? Mint egy boszorkány. mondtam nevetve.
- Engem nem zavar. mondta Gerard majd újra megcsókolt.
- Most ha megbocsájtasz készülődnék. mondtam majd felültem.
- Menjek ki? kérdezte Gerard.
- Légyszíves. mondtam.
- Rendben, lent megvárlak. mondta Gerard majd adott egy puszit és kiment. Gyorsan elkészülődtem majd lementem. Gerard kint focizott Oliverrel. Ittam egy pohár kávét majd a fiúk is bejöttek.
- Indulhatunk? kérdezte Gerard.
- Már annyi az idő? kérdeztem.
- Sokáig aludtál, és sokáig készültél. Elment az idő. Nekem pedig sokkal előbb oda kell érnem. mondta Gerard.
- Akkor menjünk. mondtam mosolyogva majd beültünk Gerard kocsijába és elindultunk. Mikor oda értünk beparkoltunk majd bementünk a stadionba. Láttam,hogy a Madrid is megérkezett már.
- Elmegyek átöltözni, még megkereslek. mondta Gerard majd adott egy puszit és elment. Úgy gondoltam én is megkeresem apámat. Elindultam az irodája felé amikor megpillantottam egy nem várt személyt. 




- Szia, Ax. köszönt.
- Sergio...mondtam majd elmentem mellette.
- Állj már meg. mondta Ramos, majd megfogta a kezem.
- Mit akarsz? kérdeztem.
- Beszélni veled. mondta Ramos.
- Nincs mit beszélnünk. Most pedig engedj el. mondtam majd kirántottam a kezéből a kezemet.
- Ax, költözz vissza Madridba. mondta Ramos majd közelebb lépett.
- Azt el is felejtheted... mondtam majd elindultam apám irodája felé. Ramos a kezem után nyúlt majd magához húzott.
- Engedj el! mondtam kicsit hangosabban.
- Sergio... engedd el! mondta Gerard majd oda lépett mellém.
- Nézzenek oda, régen láttalak Gerard. mondta Ramos majd nyújtotta a kezét Gerardnak. Ránéztem Gerardra majd elmentem. Bementem apám irodájába de nem találtam ott, ezért kinéztem az ablakon. A stadion már tele volt. Kimentem apám irodájából majd elindultam a VIP térségbe. De valaki megragadta a kezem és behúzott az egyik öltözőbe.
- Beszéljük meg ami köztünk történt. mondta Ramos.
- Sergio... hagyj békén. Nem beszélek meg veled semmit. mondtam majd ki akartam menni de vissza csukta az ajtót.
- Neked nem a meccsen kéne lenned?! mondtam.
- Szeretnék veled kibékülni. mondta Ramos.
- Megmondtam neked,hogy szállj le rólam. Ne hívogass. Engem hagyjál békén! mondtam majd ki akartam menni. De Ramos magához húzott majd megcsókolt. Elakartam lökni magamtól de ő erősen szorított.
- Undorító féreg vagy. mondtam majd arcon vágtam.
- Tudom,hogy te is élvezted. mondta Ramos egy gúnyos mosollyal az arcán.
- Rohadj meg, Sergio! mondtam majd kimentem és rácsaptam az ajtót. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése